FAQ

Aby dobrać idealną opaskę wystarczy, że za pomocą miary krawieckej lub kawałka sznurka zmierzysz obwód nadgarstka. Wybierz jeden z rozmiarów uwzględniając to czy chcesz aby opaska była nieco luźniejsza czy jednak bardziej dopasowana. Pamiętaj, że nasze opaski są elastyczne. Aby wzór zachował swój pierwotny kształt i natężenie kolorów, nie należy zamawiać opaski dużo mniejszej niż obwód Twojego nadgarstka.

Opaski produkujemy w czterech rozmiarach: XS – 145 mm, S – 160 mm, M – 175mm, L – 190mm. 

Płatności w serwisie www.zeeroo.pl dokonujemy przy pomocy platformy Przelewy24 oferującej m.in. szybkie przelewy on-line, płatność kartą, blik.

Zamówienia wysyłamy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy. Przeważnie jest to 1-2 dni robocze od momentu nadania.

Na podany przy składaniu zamówienia numer telefonu lub adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia. Tam również znajdzie się numer przesyłki. Jeśli go brakuje, napisz do nas (biuro@zeeroo.pl), wyślemy go ponownie.

Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar masz na to 14 dni od daty zakupu .
Wystarczy, że wyślesz oryginalnie zapakowaną opaskę na adres:

ZEEROO Mateusz Malejka
Ul. Koziorożca 55/34
80-299 Gdańsk 
Tel: +48 733 886 552
z dopiskiem:
ZEEROO zwrot

Do paczki dołącz oryginał dowodu zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.

Opaski nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny mieć oryginalne opakowanie i nie mogą być zniszczone. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Na stronie ZEEROO.PL oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości, które są produkowane z dbałością o najmniejszy szczegół.

Każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym ZEEROO.PL można reklamować z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu produktu przez Konsumenta.

Produkt należy odesłać na adres:

ZEEROO Mateusz Malejka
Ul. Koziorożca 55/34
80-299 Gdańsk
Tel: +48 733 886 552
z dopiskiem:
ZEEROO reklamacja

Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny oraz oryginalny dowód zakupu.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail lub numer telefonu który podał w formularzu reklamacyjnym lub oświadczeniu. 

Nie zwracamy kosztów przesyłki reklamowanych produktów do naszej siedziby i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Jesteśmy dla Was! 

TELEFON: +48 733 886 552 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00)

E-MAIL: biuro@zeeroo.pl

SOCIAL MEDIA: @zeeroopl