ZWROTY/REKLAMACJE

W przypadku odstąpienia od umowy, użyj formularza ZWROT TOWARU, wydrukuj, wypełnij i wyślij do nas.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT TOWARU

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy zakupu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (ZEEROO Mateusz Malejka, ul. Koziorożca 55/34, 80-299 Gdańsk,  biuro@zeeroo.pl, Telefon: +48 733 886 552) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza zwrotu, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać nam zakupioną rzecz wraz z oryginalnym dowodem zakupu na adres: ZEEROO Mateusz Malejka, ul. Koziorożca 55/34, 80-299 Gdańsk, biuro@zeeroo.pl, tel. +48 733 886 552, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść jedynie bezpośrednie koszty odesłania rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJE

Na stronie ZEEROO.PL oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości, wyprodukowane z dbałością o każdy szczegóły.

Każdy zakupiony produkt w naszym sklepie internetowym ZEEROO.PL można reklamować z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana towar zostanie wymieniony na nowy pozbawiony wad lub zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).

Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail lub numer telefonu który podał w formularzu reklamacyjnym lub oświadczeniu. 

ADRES DO ZWROTÓW / REKLAMACJI:

ZEEROO Mateusz Malejka
Koziorożca 55/34
80-299 Gdańsk
Tel:
+48 733 886 552
e-mail: biuro@zeeroo.pl

z dopiskiem ZWROT ZEEROO / REKLAMACJA ZEERO

UWAGA: Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać za pośrednictwem poczty lub firm kurierskich. Nie przyjmujemy zwrotów/reklamacji dostarczanych osobiście. Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatów InPost oraz nadanych za pobraniem.